15 marca 2017

Jak zachować zdrowie - www.TerazTwojeZdrowie.pl - Physically active - Bieg Urodzinowy z PKO BP 2017

W dniu 12 lutego 2017 w Gdyni odbył się Bieg Urodzinowy z PKO BP. To pierwszy z czterech zaplanowanych na ten rok biegów nazywanych Grand Prix Gdynia. Dystans 10 km.

Piszę o tym, aby bliżej przyjrzeć się zagadnieniu wpływu biegów długodystansowych na nasze zdrowie.

Pytania:
1. Czy udział w takim biegu to dobry sposób na zachowanie zdrowia?
2. Ze swojego doświadczenia jednoznacznie mogę stwierdzić: zdecydowanie TAK, ALE TYLKO przy spełnieniu odpowiednich warunków. Jakich ?

O tym przeczytaj klikając w zakładkę Zdrowie lub przejdź bezpośrednio na stronę:
http://www.TerazTwojeZdrowie.pl

Jeśli biegasz napisz nam w Komentarzu:
- o swoich doświadczeniach,
- daj nam wskazówki na co szczególnie zwracać uwagę, na czym się skupić a czego unikać. 





My - aktywni fizycznie - czekamy na Twoją pomoc.

Ja pierwszy raz wziąłem udział w takim biegu - i już wiem, że to stanie się moją kolejna pasją.
To mój wynik - zapraszam do krótkiej relacji - numer startowy: 1646

Dystans: 10 km
Czas: 01:08:11
Miejsce:
- 3988 w klasyfikacji generalnej
- 211 w kategorii M50
Sklasyfikowano 4196 uczestników, czyli byłem 208 od końca. Słabo. Chciałoby się wyżej, więc trzeba pracować. Ale - powiem Ci, że nie tylko to jest ważne. Może domyślasz się co mam na myśli? O tym na stronie http://www.TerazTwojeZdrowie.pl

Kolejne, drugie GrandPrixGdyni czyli Bieg Europejski z PKO BP w dniu 7 maja 2017.
Przygotuj się i weź  w nim udział.
Tu znajdziesz szczegóły: Bieg Europejski z PKO Bankiem Polskim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rolling Stones - As Tears Go By

As Tears Goes By - Rolling Stones